Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Ευχαριστώ πολύ!



Σήμερα ανακάλυψα ότι έλαβα ένα βραβείο από τρεις πολύ καλές φιλενάδες τη Ρούλα , τη Μαίρη και την Ευδοκία. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια! Η χαρά μου είναι μεγάλη καθώς είναι και το πρώτο μου! Βάσει των κανόνων θα πρέπει με τη σειρά μου να το δώσω σε άλλα 12 blogs! Προβληματίζομαι εδώ και ώρα ποια να διαλέξω και καθώς δε θέλω να ξεχάσω κανένα, αποφάσισα να το δώσω τελικά σε όλες τις κοπέλες που μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για δημιουργία! Μακάρι να έχουμε πάντα έμπνευση, χρόνο και διάθεση για δημιουργία!

4 σχόλια:

  1. αχ,Κατερίνα μου κι εγώ στο έδωσα το βραβείο αλλά ξέχασα να σου αφήσω σχόλιο! anyway!πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΟΜΡΦΑ ΟΛΑ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια για το βραβειο σου,παντα τετοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή