Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Καθρέπτης

Σε μια απο τις επισκέψεις μου στο ΙΚΕΑ πριν από αρκετό καιρό, μαζί με τα shadow boxes που αγόρασα, πήρα και μερικούς καθρέπτες. Πρόκειται για τους κλασσικούς ξύλινους, μη βαμμένους καθρέπτες τους οποίους "έντυσα" κατά τη διάρκεια των διακοπών μου με χαρτιά, κορδελίτσες, λουλούδια, rub-ons και γενικά με ο,τιδήποτε μου φαινόταν χαριτωμένο!

Ο συγκεκριμένος ήταν ο πρώτος που έφτιαξα! Έγινε αρκετά απλός, αλλά μου αρέσει γιατί βρίσκω τα χρώματά του ζεστά και πιστεύω ότι θα ταίριαζε μια χαρά σε παιδικό δωμάτιο! Βέβαια, ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι ακριβώς θα τον κάνω! Αλλά τι σημασία έχει; Η δημιουργία δεν είναι αυτή που μετράει;

33 σχόλια:

  1. Υπεροχος!!! Τι έκανες? Απλά κόλησες κάποια χαρτιά επάνω? Εκανες ντεκουπάζ? Βγήκε πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πολύ όμορφος!! :) Όπως είπες η δημιουργία μετράει και η χαρά που μας δίνει...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλπεπω οτι περασες πολυ δημιουργικα αυτο το καλοκαιρι, ολες οι κατασκευες σου ειναι υπεροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανέμορφος!!!! τέλειος!! κι άλλο!κι άλλο!κι άλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικός!! Απίστευτο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διακοπές διακοπές...αλλά βρήκες και χρόνο!!! μπράβο Κατερινούλα!!! είναι πολύ απλός, γλυκός και όμορφος......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. -Kαθρέπτη καθρεπτάκι μου ποια είναι η πιο όμορφη?
    - και ο καθρεφτάκος απάντησε: Εγω
    Είναι υπέροχοςςςςςςςςςςςςςςςςςςς καταπληκτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κατερινάκι μου αν θές παίρνα και απο το μπλοκοσπιτάκι μου για ένα παιχνιδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατερίνα ο καθρέφτης σου είναι φανταστικός! Αυτή η γλυκιά απλότητα του τον κάνει ξεχωριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υ.γ. πέρνα από το μπλογκάκι μου να παίξουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Κατερίνα! Είσαι καλά?
    Το παιχνίδι στα blogs συνεχίζεται, αν θέλεις έλα κι εσύ!
    http://greekscrapbooking.blogspot.com/2010/09/blog-post_09.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κατερινάκι μου τώρα τον είδα και μου αρέσει πάρα πάρα πολύ!
    Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kατερίνα, όλες σου οι δημιουργίες είναι καταπλικτικές! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικός ο καθρέφτης σου!!!Και τα χρώματα τέλεια!!Έχω κι έγώ έναν τέτοιο απ το ΙΚΕΑ.Μπορεί να τον πειράξω κάποια στιγμή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενα βραβείο σε περιμένει στο μπλογκ μου!! http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έγινε πολύ όμορφος!καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απο τους καλυτερους που εχω δει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχχχ!!! Είναι πολύ γλυκός ο καθρέπτης σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλως σε βρηκα,..ομορφο το μπλογκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου Κατερίνα! Καταπληκτική ιδέα...το αποτέλεσμα είναι τέλειο...έφυγα για το ΙΚΕΑ...Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταπληκτικος καθρέπτης!!υπέροχα τα χαρτια και τα διακοσμητικά μπράβο σου !!!μαρεσει η ιδεα σου και θα φτιαξω και γω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Amazing craftsmanship, this is such an adorable gift for a birthday or some sort of thank you gesture. I love checking out your blog for ideas to craft, will have to try to make this design thanks for the share.
    World of Animals

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. As claimed by Stanford Medical, It's indeed the ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh an average of 42 lbs less than we do.

    (Just so you know, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some hard exercise and EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", not "WHAT"...

    Tap on this link to determine if this little test can help you discover your real weight loss possibility

    ΑπάντησηΔιαγραφή