Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Shadow Box

Πριν από αρκετούς μήνες είχα αγοράσει κάποιες κορνίζες από το IKEA, τις οποίες είδα ότι έχουν χρησιμοποιήσει άλλες κοπέλες για να φτιάξουν shadow boxes. Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα κι έτσι με την πρώτη ευκαιρία, επιχείρησα να φτιάξω κι εγώ ένα για το δωμάτιο στο οποίο δημιουργώ!
Χρησιμοποίησα κάποια χαρτιά που μου είχε στείλει η Λένα (ευχαριστώ πολύ Λενάκι!), τα λουλούδια είναι "ευγενική χορηγία" της Κατερίνας (ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!), ενώ το κλουβάκι ήταν ιδέα της Ζέφυς (ευχαριστώ πολύ Ζέφυ!). Το κλουβάκι είναι rub-on που μου έδωσε η φίλη μου η Έφη, το εφάρμοσα πάνω σε διαφάνεια και το κρέμασα χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι από παλιό βραχιολάκι της κόρης της Ζέφυς (σας μπέρδεψα, ε?)! Προσωπικά το αποτελέσμα με έχει ξετρελάνει! Έγινε πολύ καλύτερο από ότι μπορούσα να φανταστώ και ανυπομονώ να οργανώσω λιγάκι το δωμάτιό μου ώστε να του βρω την καλύτερη δυνατή θέση! Το σημαντικότερο όμως είναι, κατά τη γνώμη μου, ότι θα μου θυμίζει πάντα τις φιλενάδες που απέκτησα μέσα από αυτό το χόμπυ! Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!

Και μία λεπτομέρεια από το κλουβάκι...

12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Και το βρίσκω πολύ ωραίο που αποτελείται από κομμάτια που σου θυμίζουν φίλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου είναι τέλειο!!! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίναι τέλειο!!!! Μου αρέσουν όλα!!! Τα χρώματα, το κλουβάκι, η δαντέλα, τα λουλουδάκια... ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι απίθανο!!!ολα και το κλουβάκι και η δαντέλα και τα λουλούδια...και τα χρώματα τέλεια!!!
    μπράβο σου κοριτσάκι...
    εγω δεν είχα βρει λευκή κορνίζα...μόνο μαύρη... και πηρα μια και περιμένει τη σειρά της!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερό κομάτι ... ;) Το έχω δει και από κοντά και είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kατερίνα έγινε ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ!!! Κορίτσια ήμουν κι εγώ εκεί καθώς το έφτιαχνε και είχα ενθουσιαστεί με την ιδέα της Ζέφυς για το κλουβάκι! Περίμενα πως και πως να το δώ τελειωμένο!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινακι ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!Πολυ ομορφη δουλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο, μπράβο, μπράβο!!! Τι άλλο να πούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το είδα από κοντά και δεν υπάρχουν λόγια!!!
    Speechless!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. As reported by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

    (And by the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret exercise and really, EVERYTHING to do with "HOW" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

    Click this link to reveal if this short test can help you decipher your true weight loss potential

    ΑπάντησηΔιαγραφή